Tuesday, April 19, 2011

ciTer laWaK

haha, aq da xde modal nk citer ape dkt kowng. .so skg aq nk cte kesah lwk yg aq ambl dkt buku MAAFKAN SAYA, PAK CIK ngn HEY CHIC!. .

1) Seorang lelaki membeli sebotol susu untuk kucingnya. Ketika membayar, penjual susu bertanya kalau dia hendak meletakkan nota : "UNTUK KUCING SAHAJA" pada botol tersebut. .Lelaki tersebut menjawab "tidak perlu, istri saya tidak minum susu dan kucing saya tidak tahu membaca."

2) Dua orang pelajar lelaki sedang berborak. "Kalau kau ada wang RM10 dan kau berikan pada aku RM8, berapa ringgit lg yang tinggal pada kau?".  "RM10".  "Bagaimana boleh macam tu?" tanya rakannya terkejut. "Kau ingat aq ni bodoh nak bg kau RM8?"

3) Kejadian ini berlaku di pameran lukisan di sebuah sekolah menengah. "Setiap hari melihat lukisan awak, saya berasa kagum dan hairan!" kata seorang pelajar kepada seorang pelukis. "Saya tahu, bukan saja awak malah ramai lagi yang hairan bagaimana saya melukisnya!" beritahu pelukis itu dengan kagumnya. "Bukan, saya cuma hairan bagaimana awak tergamak melukis lukisan secantik cakar ayam ni?"

4) "Apa ni...ada lalat dalam mi goreng saya ni?" rungut seorang pelanggan di sebuah restoran. "Ada lagi? saya dah buang td!" beritahu pelanggan restoran itu bersahaja.

5) The paint of Existence: How one moment seems a lifetime!
     Ay! the paint of Existence: How a passing dream can fell so Real!
    I see you with your head bent and i can't help but to says.....
    YOUR FART STINKS!

erm, 2 je kot setakat skg. .nnt aq tulis laen ea. .

No comments:

Post a Comment

 

Template Design By:
SkinCorner